Cottage a broskev restovaná na přepuštěném másle

Broskve teď u mě doma jednoznačně frčí. To je tak, když si jich nakoupíte po kilech a máte plno nových nápadů.
Třeba s jahodami je to u mě horší. Ty mám tak ráda, že se u mě v troubě letos ohřály jen jednou.
Zato těch utopených ve skleničce se šáněm bylo fakt hodně. 

Mám ráda volná rána, kdy potřebuju pracovat na receptech. A taky mě děsně baví tomu říkat, že na nich pracuju. Ona to vlastně docela práce je. Všechno si to promyslet, naaranžovat, nafotit, přikrášlit, sepsat, .. pár hodin to vydá. A taky u toho proteče dost kávy.
Po očku kontroluju hodiny a nestačím se divit, jak ten čas letí. Ale víte, jak to je, to je totiž nepopiratelný důkaz toho, že děláte něco co vás baví. ♥

A ty nejzajímavější nápady vždycky přijdou úplně náhodou. Když je skoro prázdná lednice a vám se zrovna nikam nechce.

Tak jako tuhle ráno, když jsem si vzala k ruce diář, připravila kávu, nakrájela ovoce a plánovala, co se zrovna začínajícím létem.


Přísady

  • broskev
  • lžička ghee (přepuštěné máslo)
  • špetka skořice
  • trochu citronové kůry z bio citronu
  • kelímek smetanového cottage (třeba Blaník - oproti klasickýmu cottage není slaný, a tak se moc dobře hodí na sladká jídla)
  • půl lžičky medu
  • menší hrst mandlí

Postup

Na menší kousky nakrájejte broskev, potom na pánvičce rozpusťte ghee a broskev na něm na středním plameni zlehka orestujte. Když kousky změknou, vypněte plotnu a broskev promíchejte se skořicí a citronovou kůrou. 
Do misky si vyklepněte cottage, poklaďte kousky broskví a dozdobte mandlemi a medem. 

Já používám raw pohankový med od Apimelu. Už jsem o něm psala tady. ♥












Komentáře