Spíte dobře?

Nevím, jak vy, ale já mám kolikrát fakt problém usnout. A málokdy je to proto, že bych byla málo unavená.

Hlava mi večer jede vždycky na plné obrátky. V tom lepším případě ji mám plnou nápadů, a když už nepomůže ani blok a tužka na nočním stolku, musím do kuchyně. 

Ať už je ten důvod, že v noci zírám hodiny do stropu jakýkoli, mám na to dost zaručeného pomocníka. Říkám tomu lektvar

Že mléko s medem zabírá na uklidnění vždycky a téměř na každého, je jasná a známá věc, já jsem si tuhle kombinaci ještě trochu vylepšila a nedám na ni dopustit. Je obohacená o skořici a kokosový olej, takže má vlastně spoustu dalších přínosů pro tělo navíc. 

Dlouho jsem váhala s tím, jestli se s vámi mám o tuhle svoji specialitku podělit, protože je to takový můj poklad, nějak mi to ale nedá :) 

Tahle moje zázračná kombinace pomáhá, i když jsem nachlazená. Vždycky si udělám plný hrnek a i kdybych si měla spálit pusu, tak ho vypiju skoro na ex. Je to fakt ultra-dobrůtka ♥.
Pak už jen zalézt pod peřinu a potit se :)



Přísady

  • libovolně velký hrnek mléka (používám rostlinné)
  • čajová lžička medu (záleží na tom, jak moc sladké mléko chcete)
  • špetka - 0,5 lžičky skořice
  • 0,5 - 1 lžičky přírodního kokosového oleje (nezbaveného kokosové vůně)
Co se týče mléka. V podstatě nejčastěji požívám rostlinné. Když už mám ale chuť na hutné mléko, seženu si nějaké plnotučné farmářské. Úplně nejlepšího chuťového výsledku jsem zatím dosáhla s plnotučným kozím mlékem. Musím ale uznat, že jsem se setkala už s dost lidmi, kteří nemají rádi chuť produktů z kozího mléka, proto je tahle specialita jen pro "odvážlivce" anebo z mého pohledu - pro pravé gurmány ♥. 

Postup

Ohřejte mléko, ale ne příliš, aby teplota nezničila všechny benefity obsažené v medu. Pak přidejte zbývající suroviny a důkladně promíchejte :)

Co se týče medu, momentálně používám dost specifický raw pohankový, který v sobě díky tomu, že není tepelně opracovaný, obsahuje opravdu velké množství vitamínů a minerálních látek. Mléko s tímto medem tedy ohřívám výrazně méně, než s tím běžným, abych ho neznehodnotila :) 

______________________

Kdybyste se o tomhle unikátním zlatavém pokladu chtěli dozvědět něco víc a třeba ho i zkusit, všechny dostupné informace najdete tady. ♥




Komentáře