Cuketové vafle s proteinem

Cukety budou za chvíli zase všude. Cuketový směsi s masem. Cuketový brownies. Cuketový placky. Cuketový tohle. Cuketový tamto.

Já je ráda chroupu i za syrova, ale tentokrát jsem dostala chuť na vafle. Nějak se improvizovat musí, když je poloprázdná lednice. No ne? :)
A to, že obsahují úplně minimum kalorií a ty vafličky jsou díky nim vláčný jsou neopomenutelný výhody. 


Přísady (na 1 porci)

  • 25g bezlepkové ovesné mouky
  • 25g proteinu (používala jsem příchuť arašídy - čokoláda)
  • 180g jemně strouhané cukety
  • 3g drceného psyllia (vláknina)
Vsadím se, že ze směsi půjdou krásně udělat i lívance. :)
Pokud nemáte protein, použila bych místo něj třeba o 20g ovesné mouky a trochu vody navíc. Určitě by se pak takhle neochucené daly použít místo pečiva třeba k míchaným vajíčkům, atp. 

Postup

Všechno důkladně promíchejte a směs nechte pár minut odstát. Ve vaflovači tvořte spíš menší vafličky, které jdou snáze vyndat. Těsto je přece jen trochu křehčí než u klasických vaflí :) 
Pečte 5-7 minut (podle toho jak jste se svým vaflovačem zvyklí). 

-----------------------

Mě nadchly tak, že jsem nestihla ani nafotit celou porci a ujídala je skoro rovnou z vaflovače... :D





Komentáře