Ovesná kaše plná bílkovin

Seznamte se s mojí favoritkou posledních dní. Po delší době jsem zkusila kaši, která není čistě na rostlinné bázi a vzhledem k tomu, že jsem tím zvýšila i obsah bílkovin, vydržím fakt dlouho bez jídla :) Pro mě je teda ideální ke snídani nebo po nějakým náročnějším tréninku, abych do sebe dostala všechno, co po výkonu tělo potřebuje. Protože je v ní i o trochu menší množství sacharidů, je super i večer, když máte chuť na sladkou večeři. Její konzistence je hodně krémová a vůbec chutná úplně jinak než klasická ovesná..
Však zkuste a uvidíte sami ♥

Já si ji dneska určitě znovu udělám i s bobulemi, které jsou v tomhle počasí více než žádoucí. Jsou plné vitamínů, minerálů a antioxidantů a já je mám po ruce pořád i zmrazené. Je fajn do sebe alespoň v zimě každý den pár kousků dostat a zůstat fit - hlavně, když teď všude řádí ty bacily ! :)


Přísady

  • 40g jemných ovesných vloček
  • 190ml vody
  • 100g nízkotučného tvarohu
  • odměrka proteinu (já používám perníkový od BioTech)
  • špetka skořice
Není nutné dávat žádný protein. Kaši si můžete ochutit jakkoli jinak a díky tvarohu obsahuje i tak dost bílkovin. Chce to jen ubrat trochu vody, abyste z kaše neměli polévku :)

Postup

Postupujte stejně jako u základní ovesné kaše. V menším hrnci dejte vařit vodu, přidejte vločky a chvíli povařte. Pak přidejte protein, důkladně zamíchejte a nakonec vmíchejte tvaroh.

A protože bych to nebyla já, aby dovnitř nepadla ještě skořice, tak přidám ještě ji ♥

___________________________________________

Tentokrát jsem si kaši dozdobila 100% netemperovanou hořkou čokoládou, brusinkami a klikvou.




Komentáře