Proč vlastně..

Ahoj, já jsem Zuzana. Miluju jídlo a zrovna tak i vymýšlení a zkoušení nových receptů. Před nějakou dobou jsem začala dávat fotky svých kreací na instagram a s tím, jak fotky přibývaly, přibývaly (a nadále přibývají) i dotazy na recepty. Jejich psaní je teda pro mě důvod si je zaznamenat, a to nejen mě dává možnost, se k nim zase někdy vrátit.

Nějakou dobu jsem byla převážně na rostlinné stravě. Ačkoli to zní sebevíc jako klišé, bylo to jedno z nejzásadnějších a nejlepších rozhodnutí, jaké jsem kdy udělala. Plno lidí zkouší přejít na rostlinnou stravu, ale ne každý bere ohled na to, že je důležité dodržet rozmanitost už jen kvůli doplnění všech makro a mikroživin.
Veganská ani vegetariánská strava totiž nejsou synonymem pro "zdravou stravu" pokud s ní neumíte správně pracovat, a tak je celkem možné, že si takovým přechodem spíš uškodíte, než aby to něčemu prospělo. Proto, než abych se striktně trápila tím, že nejsem úplně schopná žít jen z - kytek -, snažím se hlavně žít zdravě a do té (pro mě) nejvyšší míry v souladu s přírodou.

Je pro mě hrozně těžký se neustále nemotat v kuchyni. Většinou v ní strávím hodiny, a to ať už vymýšlením nějakých dobrot nebo vypořádáváním se s výsledkem a nejlíp u hodně silné kávy. ♥

Prvním úskalím blogu byl jeho název. Já jsem to chtěla pojmout trochu všeobecně, ale ne natolik, aby to nevyjadřovalo mě. Nourishment je hlavně o výživě / jídle / atp. Protože ale dělám především všechno proto, abych se cítila dobře, tak bych do tohohle svého malého osobního projektu ráda zapojila i Soul Nourishment, aby se vyživila nejen fyzická schránka - kam bych chtěla mj. zahrnout i to, že miluju přírodu a cestování nejen za jídlem.

Netvrdím, že to, co dělám, je dobře, ale je to přesně tak, jak to cítím a jak to mně vyhovuje :). Proto budu ráda jak za názory kladné, tak ty s připomínkami.






Ne všichni budou chápat a podporovat to, co děláte nebo dělat chcete, ale důležité je si jít za svým, pracovat na tom, věřit sám v sebe a nevzdat se.

---



Komentáře

Okomentovat